בית הדין נגד המרכז המסחרי: "מכשול רוחני עצום"

נתי קאליש No Comments on בית הדין נגד המרכז המסחרי: "מכשול רוחני עצום"

חברי בית הדין של בעלזא יצאו במכתב נגד פתיחת המרכז המסחרי 'שמגר סנטר' המתוכנן להיפתח בקרית בעלזא בירושלים. "פתיחת מרכז קניות זה עשוי להיות מכשול רוחני עצום לנוער ולמבוגרים המתגוררים בשכונה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית דין צדק "מחזיקי הדת" של בעלזא, יוצא במכתב מיוחד תחת הכותרת "והיה מחניך קדוש", נגד פתיחת המרכז המסחרי החדש המתוכנן להיפתח ברחוב שמגר בקרית בעלזא בירושלים.

במכתב שנחתם בידי הדיינים נכתב: "באסיפת רבני וחברי הביד"צ דקהל מחזיקי הדת, ישבנו ודנו בכובד ראש בעניין מרכז קניות 'שמגר סנטר' המתוכנן להיפתח בתוככי שכונה המאוכלסת ביהודים שומרי תורה ומצוות קלה כבחמורה, ושמענו מפי כל הצדדים והנוגעים בדבר את התכניות שהציגו בפנינו, ובאנו לידי החלטה והסכמה פה אחד שפתיחת מרכז קניות זה עשוי להיות מכשול רוחני עצום לנוער ולמבוגרים המתגוררים בשכונה".

"על כן הננו מגלים בזה את דעתינו דעת תורה שאסור לפתוח מרכז קניות זה בשכונה חרדית וחוב קדוש הוא לעצור את התקדמות פתיחת מרכז קניות זה וגדולה הוא זכותו של כל מי שייתן יד בכל אופן שהוא למנוע את פתיחת מרכז הקניות ויש בזה משום הצלת נפשות מרדת שחת רח"ל" קבעו הדיינים.

"ותודתנו נתונה בזה לכל מי שיהיה נענה לקריאתינו זו ויפעול ויפעיל בכל דרך שהוא שפתיחת מרכז קניות זה לא תצא לפועל ולמזהיר ולנזהר שלומים תן כמי נהר" הוסיפו במכתבם.

"והשי"ת יהי' בעזרנו שמחנו יהי' קדוש ותשרה השכינה בתוכנו להצילנו מכל מכשול ופגע רע ויריק עלינו ברכתו עד בלי די ותחזינה עינינו בירושלים בתפארתה ובית המקדש על מכונו בב"א".

המכתב המלא:



0 תגובות